مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1396 ساعت 16:352017-07-01فرهنگي

با "گلنار" و "گربه آوازه خوان" کودکان امروز را شناختم


سهیل موفق کارگردان فیلم سینمایی "شکلاتی " گفت: اگر فیلمی اکران نشود و در کمدها باقی بماند چه فایده ای دارد که بر روی آن سرمایه گذاری شود؟ اگر از اکران فیلم ها حمایت نشود، - با "گلنار" و "گربه آوازه خوان" کودکان امروز را شناختم سهیل موفق کارگردان فیلم سینمایی "شکلاتی " گفت: اگر فیلمی اکران نشود و در کمدها باقی بماند چه فایده ای دارد که بر روی آن سرمایه گذاری شود؟ اگر از اکران فیلم ها حمایت نشود، فیلمسازان از این حوزه ناامید می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری فیلم شکلاتی با حضور سهیل موفق کارگردان، ایرج محمدی تهیه کننده، شبنم مقدمی و محمد رضا شیرخانلو بازیگر، مجتبی اشکانی مجری طرح و حمزه صالحی نویسنده 10 تیر ماه در هتل کوثر برگزار شد.

سهیل موفق، کارگردان فیلم شکلاتی در این نشست با اشاره به دلایل خود برای ساخت این فیلم اظهار کرد: من کار خود را از همین حوزه آغاز کردم و اولین بازی خود را در کار کودک و نوجوان در سن 13 سالگی انجام دادم و دلیل دیگری که من را ترغیب کرد که این فیلم را بسازم دخترم بود که در حال حاضر با فیلم شکلاتی هم سن است.

وی ادامه داد: به جز بازیگری دغدغه کارگردانی را نیز داشته ام به همین دلیل تلاش خود را کرده ام تا شاید بتوانم کمکی به این سینما کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با "گلنار" و "گربه آوازه خوان" کودکان امروز را شناختم

با "گلنار" و "گربه آوازه خوان" کودکان امروز را شناختم